GQ Marketing – Skorzystaj z zalet marketingu bezpośredniego
Dzięki GQ Marketing możesz skorzystać z zalet marketingu bezpośredniego: Twoi klienci zaczną częściej zaglądać na stronę internetową Twojej firmy, która stanie się znana nie tylko na rynku krajowym, ale i międzynarodowym.
Założona w 2000 r. w Warszawie przez doświadczonego Dyrektora Zarządzającego, Alana Telforda, firma GQ Marketing jest dziś wraz ze swoim przedsiębiorczym zespołem organizacją skupiającą biura w Wielkiej Brytanii, Polsce i Hiszpanii. To dzięki strategicznej i lojalnej współpracy z firmami specjalizującymi się w marketingu bezpośrednim takimi, jak The Cobra Group plc zarządzająca ogromną bazą silnych klientów, GQ Marketing mogła tak szybko pojawić się na rynkach wielu państw europejskich.
GQ Marketing Sp. z o.o, świadcząca usługi nieustannie rozrastającej się szerokiej gamie firm, między innymi z branży telekomunikacyjnej, energetycznej, oraz organizacjom charytatywnym, może wpłynąć na wzrost sprzedaży w Twojej firmie, oferując metody działania skoncentrowane na dotarciu do Twoich klientów docelowych.
Oprócz stosowania narzędzi marketingu takich, jak B2B czy Human Commercials™, GQ Marketing stara się także dotrzeć do konkretnych grup demograficznych, dzięki czemu Twoje działania marketingowe stają się jeszcze lepsze i bardziej skuteczne od narzędzi tradycyjnych.
Założona w 2000 r. w Warszawie przez doświadczonego Dyrektora Zarządzającego, Alana Telforda, firma GQ Marketing jest dziś wraz ze swoim przedsiębiorczym zespołem organizacją skupiającą biura w Wielkiej Brytanii, Polsce i Hiszpanii. To dzięki strategicznej i lojalnej współpracy z firmami specjalizującymi się w marketingu bezpośrednim takimi, jak The Cobra Group plc zarządzająca ogromną bazą silnych klientów, GQ Marketing mogła tak szybko pojawić się na rynkach wielu państw europejskich.
GQ Marketing Sp. z o.o, świadcząca usługi nieustannie rozrastającej się szerokiej gamie firm, między innymi z branży telekomunikacyjnej, energetycznej, oraz organizacjom charytatywnym, może wpłynąć na wzrost sprzedaży w Twojej firmie, oferując metody działania skoncentrowane na dotarciu do Twoich klientów docelowych.
Oprócz stosowania narzędzi marketingu takich, jak B2B czy Human Commercials™, GQ Marketing stara się także dotrzeć do konkretnych grup demograficznych, dzięki czemu Twoje działania marketingowe stają się jeszcze lepsze i bardziej skuteczne od narzędzi tradycyjnych.
Labels: B2B, gq marketing, grupy demograficznej, klientów docelowych, marketingu bezpośredniego, narzędzia marketingowe
<< Home